loading...
دانلود
حسین بازدید : 84 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تنها تویی تنها تویی در خلوت تنهاییم / تنها تو می خواهی مرا با این همه رسواییم .

____________________

به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد / نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد .

____________________

ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم / زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی .

____________________

کندوی باغ هستی بی تو عسل ندارد / بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد .

____________________

بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم / گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم / گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی / من در دو جهان غیر شما یار ندارم .

____________________

یه دل دارم کبابته / هر جا باشی به یادته / اگر چه بی خیالمی / ولی دلم خرابته .

____________________

گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم .

____________________

متولد هیچ ماهی نیستم ، تقدیر مرا بر پیشانی تو نوشته اند ، این را از روزهای رفته ای که نیامده بودند فهمیدم .

____________________

گاه یک سنجاقک به تو دل می بنند و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض ، تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها ، روی موهای سرت بنشیند ، یا که از قطره ی آب کف دستت بخورد ، گاه یک سنجاقک همه ی معنی یک زندگی است .

____________________

معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟ / من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟ / از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش / چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 2,418